Gidiş : 20 HAZİRAN
Dönüş : 07 TEMMUZ
Kontenjan : 21
Gidiş : 22 HAZİRAN
Dönüş : 05 TEMMUZ
Kontenjan :
Gidiş : 26 HAZİRAN
Dönüş : 09 HAZİRAN
Kontenjan : 5
Gidiş : 12 TEMMUZ
Dönüş : 25 TEMMUZ
Kontenjan : 6

Umre ibadetini manen eksiksiz yaptıracak her 40 kişiye tecrübeli ehil rehber

Türk Aşçılarımız eşliğinde, helal ve taze et ile Türk damak tadına uygun yemekler

Hijyenik ve konforlu honaklama hizmeti ile sağlığınızı ve rahatlığınızı gözetiyoruz

WEP SITESINDEN BULDUM SIRKETI, MAHÇUP OLMAYACAZ DEDILER GERÇEKTENDE NE SOZ VERDILERSE SORUNSUZ GECTI GUNLERIMIZ. OTELLER VE YEMEKLERIMIZ TEMIZDI. KASIMM HOCAMIZA TESEKKURU AYRIYETEN KEND?ME BORÇ BILIYORUM
EDIP ÖZDAL 2023-08-18

SELAM OLSUN DIYARIHICAZ ÇALISANLARINA. BIZE VERDIKLERI HIZMETTEN ÇOK MEMNUN KALDIK ILGILIYDILER TAVSIYE EDIYORUM

umre demek rabbimizin davetine icabet etmektir.insanlarin bir çogunu gördümkü mekke gibi medine gibi kut?al mekanlarda yemege otele takintili gelmisler bu yaziyi okuyanlara tavsiyem ALLAH in rizasini kazanabilmek olsun gerisi geçicidir DIYARIHICAZ ÇALISANLARINA tesekkür ediyorum bize bu yolculuka yardimci olduklari için

Umreden daha yeni dönmüs biri olarak buraya yorum yazmayi bir borç bildim kendime. Çünkü bende gerek buradaki yorumlara gerekse de sikayetvar sayfasindaki yorumlara bakmistim ve özellikle sikayetvarda hiçbir olumsuz yorum olmayisi en basta dikkatimi çekmisti. Tek basina gidecek olanlara ve istanbuldan degil de sehir disindan katilacaklara özgü olacak benim yazim. Gitmeden evvel gerçekten korkmustum.Tek gidiyordum ve insanlarin sürekli yaptiklar? olumsuz cümleler vard?.Haliyle tur sirketine olan güvenim de olmuyordu.Aklimdaki sorulara, uzuunca yaptigim aramalara(çok ciddiyim bu noktada),sürekli arayip sorular sormama ragmen gerçekten büyük bir sabirla cevap verdiler gerek ferhat hoca gerek kadir hocaya Tesekkürler kendilerine.10 günlük bir programdi inanin nasil geçtigini anlamadim.Çok çok güzeldi.sefa hocamiz da zaten elinden geldigi kadariyla ilgilendi.Çogu zamanda da serbesttik ki ben tek basima ibadet etmeyi tercih ediyordum zaten.Daha verimli oluyor çünkü.Küçük bilgi verecek olursam bana göre Medine cennet gibi, Mekke daha çok mahseri bir yerdi.Daha fazla uzatmadan ben tur sirketinden memnun kaldim.Tereddüt edenler kesinlikle etmesin.Bir yerde Allahin misafiri, bir yerde Peygamber aleyhisselamin misafiri olacaksiniz.Ufak zorluklar elbetteki olabilir sabir gösterin.isteyen herkese en kisa sürede nasip olsun.Bana da daha güzel ve daha kolay sekilde tekrar gitmek. Çookça amin:)

diyari hicaz turizm ile 14 günlük umre yapmaya karar verdik yola çikarken tedirginligimiz vardi fakat ne söz verdilerse fazlasiyla yerine getirdiler otelleri temizdi servisleri kabeye çok yakindi yemekleride türk mutfagiydi gidip gelmemize sebeb olduklari için hepsinden Rabbimrazi olsun
İnanç odaklı bir firma olarak Hz. Allah’ın ve Rasulullah Efendimiz’in misafirlerine hizmet etme şuuru ile, Sünnet-i Seniyye’ye uygun hizmet anlayışı, yetenekli, tecrübeli rehberler eşliğinde, Doğu ve Güneydoğu Anadolu'lu Müslüman kardeşlerimize usulüne uygun Hac ve Umre yapma imkanı sunmaktan iftihar eder.